چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید کم پتاسیم رژیم غذایی را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه باید کم پتاسیم رژیم غذایی را

مشخص شده است که پس از مردم نارسایی کلیه، پزشکان همیشه آنها را توصیه به نگه داشتن رژیم غذایی کم پتاسیم، اما تعداد کمی از مردم به دلایل دانم. کارشناسان می گویند که به منظور جلوگیری از هیپرکالمی، که این بیماری پیچیده تر خواهد شد و ممکن است زندگی بیمار را تهدید کند.

هنگامی که هیپرکالمی آسان به اتفاق می افتد؟

با توجه به پژوهش، این عارضه آسان در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه رخ داده است، که متوسط ​​است، پس از کلیه آسیب دیده به طور جدی، حتی خروجی ادرار تا حد زیادی کاهش یافته است، پس از آن، پتاسیم نمی تواند به موقع دفع می شود و تجمع در بدن به شکل هیپرکالمی.

آب و هوا همه مردم با نارسایی کلیه باید رژیم غذایی کم پتاسیم را نگه دارید؟

در واقع، آن بی نیاز است. در مراحل اولیه این بیماری، هر چند که عملکرد کلیه در برخی از درجه کاهش یافته است اما هنوز هم می تواند پتاسیم تخلیه. به منظور تامین تغذیه به اندازه کافی به بدن و افزایش ایمنی، پزشکان توصیه بیمار به محدود کردن غذاهای با پتاسیم نیست. بنابراین همه مردم با این بیماری باید کم پتاسیم نگه دارید، شما باید برنامه رژیم غذایی با توجه به شرایط خود شما را. اگر شما فرد با تورم، شما باید نمک و مصرف آب را کنترل کنید. اگر فرد مبتلا به پروتئینوری هستند، شما باید رژیم غذایی کم پروتئین نگه دارید. بنابراین شما بهتر است یک برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از خود یا دکتر آنلاین ما را.

پزشکان به شما یادآوری، یک رژیم غذایی مناسب می تواند به شما کمک کند برای به دست آوردن بهتر است، اما اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری، درمان مناسب سیستماتیک ضروری است. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد نارسایی کلیه، از جمله درمان و یا رژیم غذایی دارند، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود را. ما شما را در اسرع وقت با توصیه های شما به صورت رایگان می خواهید پاسخ خواهد داد. ما ایمیل: kidney-support@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: اصول اولیه نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، رژیم غذایی کم پتاسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: